miercuri, 30 octombrie 2013

Aplicatia Excel - Situatii incasari si plati V3

SIsP - Situatii Incasari si Plati este o aplicatie Excel pentru gestionarea platilor si incasarilor efectuate si de efectuat. Tine evidente clare si detaliate pentru partener, plata si/sau incasare. Este o aplicatie usor de utilizat, fara sa necesite cunostinte avansate de operare, creata intr-un singur fisier ce poate fi transportat pe orice mediu de stacare portabil si de pe care se poate opera direct cu conditita ca sistemul respectiv (PC sau laptop) sa aiba instalata suita Microsoft Office - Excel.



Etapa 1
Setari Contabilitate - Situatii Incasari si Plati La prima utilizare a acestei aplicatii se merge in fila Setari si se completeaza datele pentru facturier: Seria, numarul de inceput si numarul de sfarsit, apoi se trece la completarea datelor pentru chitantier in acelasi mod ca si la facturier. Se creaza si lista cu valorile penalitatilor.



Etapa 2
Creare client Contabilitate - Situatii Incasari si Plati V.3 Urmatorul pas este crearea clientului. In fila Baza Date se trece doar numele clientului.












Etapa 3
Introducerea facturilor Contabilitate - Situatii Incasari si Plati V.3 Dupa ce s-au creat clientii se trece la introducerea facturilor. In fila Facturi se selecteaza clientul, se adauga numarul facturii, valoarea si data emiterii facturii si scadenta.








Etapa 4
Introducerea chitantelor Contabilitate - Situatii Incasari si Plati V.3 Odata create facturile se pot adauga chitantele aferente unei facuri care este deja in sistem. In fila Chitante in formularul Intergogare clienti se selecteaza clientul caruia i se emite chitanta, in partea dreapta a ecranului se vor afisa facturile active ale clientului. In tabelul principal se selecteaza factura din care se face plata (a se vedea ca este aceeasi lista care a fost generata la interogarea clientului) si apoi restul de date cerute.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-mi parerea

AdyMedia.ro

AdyMedia.ro
Site Oficial